fridaochwilmas.blogg.se

Två tonårstjejer som är intresserade av smink, skönhet, mode och att fota. Hoppas ni kommer att gilla bloggen.

Tråkigaste inlägget på länge

Kategori: Wilma

God eftermiddag på er!
Hoppas ni är piggare än vad jag är. Jag har sovit ungefär två timmar i natt. Somnade i morse klockan sju och vaknade vid kvart i nio. Sedan gick jag upp och åt frukost och gick sedan och försökte sova lite till. Lyckades somna i ungefär en kvart.
Så det har varit en seg dag, är sååå trött så längtar efter natten nu.
Men en bra sak som hände idag var att jag fick hem grejerna som jag har beställt till kameran. Så har prov-fotat lite med dem. Och imorgon kommer min fåtölj också. Sedan ska ni få se hela rummet!
 
Imorgon eller på torsdag ska jag nog vara med en kompis, vi har inte bestämt än riktigt.
Annars händer nog inget speciellt denna veckan, försöker bara vila upp mig inför skolan igen. Ska tvätta mina sminkborstar och måla mina naglar ikväll eller imorgon tror jag.
 
Så tråkigt inlägg men var bloggsugen haha.
Vi hörs!
//Wilma
Kommentera inlägget här: