fridaochwilmas.blogg.se

Två tonårstjejer som är intresserade av smink, skönhet, mode och att fota. Hoppas ni kommer att gilla bloggen.

Dåligt besked

Kategori: Wilma

Hej på er!
Just nu sitter jag och planerar lite olika inlägg. Alla inlägg för kommande veckan är faktiskt redan klara, sååå skönt. Vaknade vid halv tio idag, sedan gick jag upp och åt frukost. Därefter fixade jag iordning lite saker i mitt rum och sedan dammade jag. Nu har jag bara dammsugningen kvar, den ska jag ta tag i efter jag har bloggat klart tänkte jag.
Sedan ska jag nog inte göra så mycket mer idag, ska nog städa lite i min garderob och sånt. Som ni nog vet är städning terapi för mig. Fick reda på en grej i onsdags som gör att jag har ganska mycket ångest just nu, så att städa borde hjälpa lite. 
Imorgon ska jag först springa och sedan ta en lång dusch. Och så ska jag kanske åka till farmor och farfar och hälsa på också.
Och imorgon kväll ska jag nog öppna matteboken och kika lite, och kanske även SO-mappen. Vi får se, det kan ju vara bra att ha kollat lite innan skolan börjar. Har faktiskt knappt tänkt på skolan under hela veckan så har varit duktig ändå.
 
Bloggning
Nej, nu ska jag planera lite. Så hörs vi imorgon igen!
//Wilma 
Kommentera inlägget här: