fridaochwilmas.blogg.se

Två tonårstjejer som är intresserade av smink, skönhet, mode och att fota. Hoppas ni kommer att gilla bloggen.

Sportlov

Kategori: Wilma

Hej på er! Hoppas allt är bra, jag mår bara bra.
I torsdags hade vi öppet hus på kvällen i skolan och då fick vi ledigt igår, så vi får en dag längre lov. Så skönt och välbehövligt med lov. Dock är typ ingen av mina bästa vänner hemma denna vecka vilket är så tråkigt. Men jag har tre kompisar som är hemma så jag tror att jag ska vara med  dem någon dag. Annars ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig.
Eller egentligen så får vi påsklov vecka 13  vilket betyder att det är ungefär 2 och en halv vecka mellan loven.
 
Vaknade strax efter åtta idag men tog mig inte upp ur sängen fören klockan var nio. Sedan dess har jag bara ätit frukost och plockat undan på mitt rum. Nu ska jag förbereda några inlägg och sen ska jag städa mitt rum tror jag. Funderar på att springa lite eller köra ett tabata-pass lite senare.
 
Vi hörs!
//Wilma
 
 
 
Kommentera inlägget här: