fridaochwilmas.blogg.se

Två tonårstjejer som är intresserade av smink, skönhet, mode och att fota. Hoppas ni kommer att gilla bloggen.

Mina favorit-YouTubes

Kategori: Allmänt, Wilma

Tänkte tipsa om några YouTubers!
 
Min absoluta favorit är Therese Lindgren, hennes vloggar är så jävla bra. Men såklart är hennes andra videos också väldigt bra. Jag ser alla hennes videos, och om jag bara skulle få kolla på en enda youtuber så skulle jag kolla på henne.
Lakidoris, hon är bara allmänt rolig. Man skrattar alltid, så är man på dåligt humör fungerar det alltid att kolla på hennes videos.
Manfred Erlandsson, han är också bara rolig och gör grymt bra videos. Kan inte säga så mycket mer än så, han är liksom bara allmänt rolig!
Sash, hela hon är goals bara. Älskar hennes vloggar, det är oftast dem som jag kollar på.
 
Skulle nog säga att dom fyra är mina favoriter. Kollar på så otroligt många men dessa är ändå mina favoriter. Alla gör varierade videos och de blir aldrig tråkiga att kolla på.
 
Vilka är era favoriter?
 
Vi hörs!
//Wilma
Kommentera inlägget här: