fridaochwilmas.blogg.se

Två tonårstjejer som är intresserade av smink, skönhet, mode och att fota. Hoppas ni kommer att gilla bloggen.

Min tråkiga men ändå mysiga vecka

Kategori: Wilma

Hej på er!
Detta har varit en mysig men ändå tråkig vecka.
Efter att vi hade slutat skolan i måndags så gick jag och fem kompisar och fikade, sedan gymmade jag och min bästa kompis. Sedan efter att jag kommit hem så kom en kompis hit vid 6, vi hängde till strax efter nio.
På tisdagen hände ingenting, va bara en tråkig dag.
På onsdagen gick jag hem tidigare för att jag hade sådan fruktansvärd huvudvärk. Men den gick över efter någon timme så då kom mina två bästa kompisar hit och vi firade alla hjärtans-dag lite för sent. Efter att de gått hem så storstädade jag huset, det tog typ tre timmar???
På torsdagen stod det gym på schemat efter skolan, sedan när jag kommit hem så kom två kompisar hit. Vi gjorde plättar och åt godis.
På natten mellan torsdag och fredag kom mamma och pappa hem igen.
Och igår hände inget speciellt.
Så det har hänt en del saker efter skolan och sånt vilket har varit roligt.
Men annars har det bara känts som en "mellan-vecka", som min kompis kallade det för. Inget har hänt i skolan eller så.
 
Kommande vecka händer inget speciellt heller tror jag. Vi är dock lediga på fredag eftersom att vi har öppet hus på skolan på torsdag kväll. Och sedan veckan efter, alltså vecka nio, har vi sportlov.
Har två prov kommande vecka också, men det är inte så svårt tror jag.
 
Idag har jag bara bloggat, städat mitt rum och sånt. Nu ska jag strax äta lunch och sen får vi se vad jag hittar på. Ska nog plugga lite spanska.
Imorgon ska vi till mina tremänningar för deras mamma har fyllt år.
Annars händer nog inget mer speciellt denna helg.
Ska sova lääänge då det behövs, är såååå trött!

Tog en härlig vinterpromenad i tisdags, såå fint väder!

Plättarna som vi åt i torsdags.

Vi hörs!
//Wilma
Kommentera inlägget här: