fridaochwilmas.blogg.se

Två tonårstjejer som är intresserade av smink, skönhet, mode och att fota. Hoppas ni kommer att gilla bloggen.

Hejdå februari

Kategori: Wilma

Nu är även denna månad slut, den gick fort men ändå långsamt.
Februari brukar vara den månad som känns lång och trist, grått väder, snö osv. Men den har ju faktiskt bjudit på massa sol och fint väder, vilket jag är så tacksam för. Äntligen börjar våren närma sig. Jag längtar ut till stugan sååå mycket, vill dit typ nu.
 
Jag har mått relativt bra under hela månaden, hade dock ångest i en hel vecka i sträck. Men när jag tänker tillbaka på månaden så känns det ändå som en bra månad.
Inget speciellt hände.
Jag har inte fortsatt att äta demivegetariskt. Jag äter oftast den "vanliga" maten, men ungefär två gånger i veckan så äter jag helt vegetariskt. Det funkar bättre för mig och jag mår bättre av att göra så. Behöver inte känna någon press liksom.
 
I mars tror jag inget speciellt kommer hända, kommer få påsklov men annars inget speciellt vad jag vet. Ska fortsätta hålla i med träningen då jag mår så mycket bättre mentalt av att göra det. Får mycket mindre ångest!
 
 Tänkte bjuda på lite bilder från februari:
Jag köpte en ny säng, finns HÄR
 
Det var alla hjärtans-dag.
 
Ja, sen hände det nog inte så mycket mer.
Vi hörs!
//Wilma
 
Kommentera inlägget här: