fridaochwilmas.blogg.se

Två tonårstjejer som är intresserade av smink, skönhet, mode och att fota. Hoppas ni kommer att gilla bloggen.

Fem saker om mig

Kategori: Wilma

Jag tycker att det är roligt när bloggare gör sådana här listor, så nu gör jag en till!
- Jag har aldrig haft en seriöst förhållande. Eller jag var tillsammans med en kille i ungefär 6 månader för nått år sedan. Men skulle inte vilja kalla det för seriöst direkt.

- Jag har en stor låda med bara ljus och sånt under min säng. Många ljus är i vaniljdoften från IKEA. Btw så älskar jag kokos och vaniljdoftande ljus, men även sådana som doftar fräscht. Blandning av de olika blir perfekt.

- Jag använder svarta byxor i princip varje dag, antingen svarta jeans eller mina svarta träningsbyxor.

- Jag har två kusiner och 17 tremänningar. Träffar båda mina kusiner men nästan ingen av mina tremänningar längre. Dom på mammas sida va jag med ofta när jag var liten eftersom att det bara skiljer nått år mellan oss alla. 
Dom på pappas sida har jag aldrig träffat.

- För något år sedan lyssnade jag aldrig på musik, tyckte det var tråkigt och förstod inte vad vitsen va. Men nu lyssnar jag typ jämt på musik. Det kan göra en glad när man är ledsen, eller bara få en på andra tankar!

Vi hörs!
//Wilma
Kommentera inlägget här: