fridaochwilmas.blogg.se

Två tonårstjejer som är intresserade av smink, skönhet, mode och att fota. Hoppas ni kommer att gilla bloggen.

Ångest och tröstshoppa

Kategori: Wilma

God kväll!
Vakande strax efter nio i morse och tog det sedan lugnt hela förmiddagen. Sedan bestämde jag och en kompis att vi skulle ses så jag gjorde mig klar och åt lunch och gick sedan hem till henne. Vi hade det bara mysigt, snackade, lyssnade på musik osv.
Sedan va mamma och handlade och hämtade mig hos min kompis efter det.
Så har haft en jättemysig dag. Vaknade dock med ångest i morse, och när jag vaknar med ångest så brukar jag ha det hela dagen också. Och inget undantag denna gång. Men det var skönt att va med en kompis och få tankarna på nått annat. Har fortfarande lite ångest, men det är bättre nu.
 
Tröstshoppade lite när jag kommit hem från min kompis också. Lite grejer som kan göra det enklare att fota till bloggen.
Fjärrutlösare, finns HÄR
Stativ, finns HÄR
Och så i onsdags så beställde jag fåtöljen till mitt rum:
Finns HÄR
 
Fåtöljen kommer på tisdag eller onsdag och de till kameran kommer på torsdag eller fredag. Längtar sååå mycket.
 
Hoppas ni har haft en fin dag.
Vi hörs!
//Wilma
Kommentera inlägget här: