fridaochwilmas.blogg.se

TvÄ tonÄrstjejer som Àr intresserade av smink, skönhet, mode och att fota. Hoppas ni kommer att gilla bloggen.

Haul🌾

Kategori: Wilma

NÀstan allt som jag har köpt ska ut till stugan.

Först köpte jag ett tvĂ„ pack av smĂ„ mjölkkannor. Jag tĂ€nkte ha dem som prydnad i stugan. De kostade 129kr pĂ„ IKEA. Dock tycker jag inte om fĂ€rgen pĂ„ dem sĂ„ jag köpte en sprayfĂ€rg sĂ„ att de ska bli lite snyggare🌾

Jag köpte dĂ„ denna sprayfĂ€rgen frĂ„n Panduro för 89kr. Det Ă€r en ljusrosa fĂ€rg som jag tycker Ă€r vĂ€ldigt fin🌾

Sedan köpte jag fyra sĂ„nna hĂ€r glas som jag ska ha i stugan. De kostade 10kr/st pĂ„ IKEA🌾

Sedan köpte jag en besticklĂ„da som jag ska ha i stugan. Den kostade 5kr pĂ„ IKEA🌾

Det sista inom inredning som jag köpte var denna brickan/ljustfatet. Den ska jag ocksĂ„ ha i stugan. Den kostade 59kr pĂ„ IKEA🌾

Jag köpte ett par jeans pĂ„ GinaTricot, 299kr🌾

En vanlig rosa lĂ„ngĂ€rmad tröja, 129kr pĂ„ GinaTricot🌾

Det sista klĂ€desplagget Ă€r denna blusen, 149kr pĂ„ GinaTricot🌾 (dĂ„lig bild)

Det sista jag köpte var denna primern frĂ„n Isadora. Jag har haft den förut men den Ă€r slut🌾

Det kommer nog upp bilder pÄ resultatet av mjölkkannorna sedan.

Vi hörs!
❀Kram Wilma❀

KOMMENTARER:

  • Idiot sĂ€ger:
    2014-10-29 | 18:00:05

    Idiot du kopierar mig! Fuck You! Och eftersom du ÀndÄ bara bloggar kan du ju skaffa en egen blogg! Sorry men jag gillar bara det Frida skriver! Ta det inte personligt men det som jag har lÀst om dig pÄ bloggen sÄ verkar du vara ganska kaxig och sjÀlvisk! Jag menar inget illa!

    Svar: Ingen har tvingat dig att lÀsa det jag skriver. Du kan bara lÀsa Fridas blogginlÀgg om du vill. Och varför skulle jag kopiera av dig. Jag skriver bara om det som jag kÀnner för. Jag inspireras av vissa men kopierar inte nÄgons blogg som jag lÀser.
    Wilma Winge

Kommentera inlÀgget hÀr: