fridaochwilmas.blogg.se

TvÄ tonÄrstjejer som Àr intresserade av smink, skönhet, mode och att fota. Hoppas ni kommer att gilla bloggen.

Sminkbordet😍

Kategori: frida

Nu Ă€r sminkdelen av mitt sminkbord klar💕 SĂ„ hĂ€r Ă€r det! 


LĂ€ngst till vĂ€nster Ă€r det basprodukter, tillexempel foundation, puder och concealer. 

I nĂ€sta Ă€r det produkter för ögonen. Ögonskugga, ögonbrynspenna och mascaror.

NĂ€sta rad har tvĂ„ fack. Det övre har min ögonfransböjare tvĂ„ ansiktsmasker och min Nivea moisturising cream. 

Den undre har lĂ€pprodukter i sig. Jag tror dock att jag mĂ„ste offra den övre lite ocksĂ„ snart för den börjar bli lite för full. LĂ€ngst ner har jag lĂ€ppstift och babylips. Och lĂ€ngre upp har jag lĂ€ppbalsam. 

Den sista raden har bara min Proffs hÄrolja och min yves rocher vitamin mist. Den sprayar man pÄ efter sminket och det sÀtter sig bÀttre och man blir frÀshare.

Och ovanpĂ„ bordet har jag en vas med mina borstar i😊

Det kanske kommer en hel visning om vad jag har i skĂ„pen ocksĂ„. SĂ„ kommentera om ni vill ha det!đŸ˜Šâ€ïž
//Frida
Kommentera inlÀgget hÀr: